Hönssläpp!

Vi har inte berättat eller visat bilder ifrån hönssläppet som vi hade för några veckor sedan. Barnen tyckte det var jättekul att hönsen äntligen kunde flytta in! Hönsen stor trivs i sitt nya hem och med att få mycket mat från barnen=)

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

• mathias » v 37:  ”kan du klippa mej”

• mathias » v 37:  ”är du söt”

• Elina » Stipendium :  ”Va roligt, grattis till er :) vi är bara glada att vi fick plats och både flicko..”

• Anders Heljeberg » Stipendium :  ”Grattis, det verkar ni vara väl värda! Keep up the good work!”

• Elina » v45 Tema "Livet":  ”Mera inlägg ”

• Anders Heljeberg » Vecka 43 Älgjakt:  ”Vilket härligt tema! Djupt förankrad i er verklighet!får mig att minnas när mina..”

• Robin Dahlöf » V 41 & 42:  ”Hallå alla goa barn på Småfolk!! Vilken fin sida ni har. Roligt för en morbror s..”

• Anders Heljeberg » V 38:  ”Hej! Hälsningar från förskolan på Svenska Skolan i London! Er hemsida är jätteku..”

• Inger » v 34:  ”Mina söner längtar fortfarande tillbaka till Småfolk ibland! Nu är de 11 och 14 ..”

• Ulle » Glad Påsk!:  ”Glad påsk på er alla stora och små på Småfolk! :-)”

• Småfolk » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Tack för dessa fina kommentarer! Det värmer i våra hjärtan! <3”

• Ingela » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Än en gång ETT STORT TACK för att ni satsade och för att ni gjort så fint på Små..”

• Maria Holmqvist » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Jätte fint och mysigt..Lycka till <3 ”

• Emma » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Oj så fint det ser ut! ”

• Anders Marklars » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Kanon fint! Kör hårt :)”

• Josefine » Möbler:  ”Kommer bli hur bra som helst detta!! Kul!! :)”

• Ulle » Musikglädje!:  ”Så sköna ni är... :-)”

• Elize » Hej allihopa!:  ”Fin hemsida ni har fixat då!”

• Helen » Hej allihopa!:  ”Heja på tjejer så kul att ni ska öppna eget! Det kommer bli en toppenbra förskol..”

Bloggarkiv

Länkar