Hej svejs i vitsippskogen!!

Tiden går fort när man har roligt och mycket att göra;) det har gått några veckor sen vi var med på loppisen och sålde fika i Bygdegården. Vi blev glatt överraskade av resultatet efter vår första loppis och ser redan fram emot nästa!!=)

Vi vill även passa på att tacka alla som skänkt saker och möbler till oss och välkomnar såklart mer!!

Vi kommer så småningom besöka barnen på förskolan och har även bjudit in våra blivande barn med föräldrar till en träff ute på gården vid Småfôlk, det ser vi mycket fram emot!

Senaste inlägg

• Anders Heljeberg » Vecka 43 Älgjakt:  ”Vilket härligt tema! Djupt förankrad i er verklighet!får mig att minnas när mina..”

• Robin Dahlöf » V 41 & 42:  ”Hallå alla goa barn på Småfolk!! Vilken fin sida ni har. Roligt för en morbror s..”

• Anders Heljeberg » V 38:  ”Hej! Hälsningar från förskolan på Svenska Skolan i London! Er hemsida är jätteku..”

• Inger » v 34:  ”Mina söner längtar fortfarande tillbaka till Småfolk ibland! Nu är de 11 och 14 ..”

• Ulle » Glad Påsk!:  ”Glad påsk på er alla stora och små på Småfolk! :-)”

• Småfolk » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Tack för dessa fina kommentarer! Det värmer i våra hjärtan! <3”

• Ingela » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Än en gång ETT STORT TACK för att ni satsade och för att ni gjort så fint på Små..”

• Maria Holmqvist » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Jätte fint och mysigt..Lycka till <3 ”

• Emma » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Oj så fint det ser ut! ”

• Anders Marklars » Nya Småfolk har öppnat!!!:  ”Kanon fint! Kör hårt :)”

• Josefine » Möbler:  ”Kommer bli hur bra som helst detta!! Kul!! :)”

• Ulle » Musikglädje!:  ”Så sköna ni är... :-)”

• Elize » Hej allihopa!:  ”Fin hemsida ni har fixat då!”

• Helen » Hej allihopa!:  ”Heja på tjejer så kul att ni ska öppna eget! Det kommer bli en toppenbra förskol..”